Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN

Walaupun dah mula posa
makchaq  nak jugak ucapkan
Salam Ramadhan untuk semua teman2 maya makchaq
makchaq nak minta ampun dan maaf
sekiranya sepanjang dok menulis dan mengomen
ada yang terkasar bahasa atau tersilap kata
yang boleh menyinggung teman2 semua

Makchaq doakan kita semua menjadi insan paling cemerlang di sisi agama
berjaya menjalani ibadah di bulan mulia ni dengan sebaik2nya
dan berterusan selepasnya..

Makchaq rasanya akan  kurang sikit ber BW Ramadhan ni
bukan pasai tak mau kawan dah..
tapi InsyaAllah nak lebihkan sikit baca hat lain pulak
harap2 sempat dan dapat la khatam

Selamat menjalani ibadah puasa untuk semua..

20 comments:

  1. Selamat menyambut ramadhan, mak chaq. Semoga kita dapat mencapai Taqwa yg telah Allah janjikan ganjaran besar itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapan dan doanya macam tu la.. semoga ibadat kita diterima..

      Delete
  2. Salam Ramadhan makchaq! Semoga sempat khatam! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la harapan makchaq.. masa lain baca juga..tapi bila posa ni semangat sikit..

      Delete
  3. baguih la tu. IM pun nak tingkatkan muka surat baca quran tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kena lebih sikit kalau nak khatam.. selalu slow2 saja..

      Delete
  4. selamat menjalani ibadah puasa makchaq..moga sihat sepanjang ramadan..moga khatam menjelang syawal..amin..

    ReplyDelete
  5. udoh beso ni..baik yaamat-amat doh saya ni makchaq.. kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. baguih le kalau udah berubah.. he he
      makchaq pun la ni dah jadi orang baik.. dulu2 lebih kurang kamu la yop..

      Delete
  6. samalah kita makchaq ampun maaf jua andai ada en3 sya yang terkasar bahasa
    selamat berpuasa ye ;p

    ReplyDelete
  7. is pun sama na makchaq.. mintak maaf salah silap.. moga ramadhan kali ni ramadhan yang terbaik dari yang sebelum2nya.. amin (^___^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mMakchaq pun doa yang sama untuk makchaw dan kawan2 semua...

      Delete
  8. harap gak dapat khatam tahunni... selamat berpuasa dan menunaikan ibadah mak chaq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap kita sama2 sempat khatam...

      Delete
  9. Replies
    1. macammana puasa kat tempat baru?.. mesti happy sebab kata kat sana banyak makanan best2 kan..

      Delete
  10. selamat barpuasa makchaq:)

    buah delima enak rasanya
    masuk kelima hari kita berpuasa

    buah gajus kelat pula
    tadarus dah juz berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru 6 kakzakie.. kena lebih rajin lagi kan... harap2 jgn la break panjang

      Delete