Wednesday, April 25, 2012

Rezeki Orang Gomen..

Tengok slip gaji baru... wah....
walaupun bulan ni saja banyak macam tu
pasai ada tunggakkan
syok jugak tengok..
Sapa sangka penyokong/perlaksana boleh gaji macam ni..

Masa SBPA
bos2 besaq makchaq ada yg nak tambah rumah
pi tengok rumah yg juta2
masa tu kenaikan depa dijangka tinggi

Tapi kesian jugak kat bos2 ni
bila dah ada jangkaan
mestilah dah buat perhitungan

Makchaq yang dapat sikit ni pun
dah pasang macam2 angan2

Tapi rezeki tu Allah yg tentukan..
kadang2 dah nak suap ke mulut pun jatuh..

2 comments:

  1. bila gaji naik mesti perbelanjaan pun turut naik :(

    ReplyDelete