Thursday, January 12, 2017

AWAT JADI LAGU NI

Lepas boleh akses blog sekejap hari tu
nak login balik dah tak boleh pulak
ni baru boleh login balik
minta2 lepas ni jangan la x boleh pulak...




13 comments:

  1. biarkan je terbuka .. usah ditutup2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£

      Delete
  2. harap lepas ni takde masalah lagi mak chaq ...

    ReplyDelete
  3. kena ingat pwd makchaq. salam kenal

    ReplyDelete
  4. Kenapa pulak jadi macam tu ya, Makchaq? Mencabar sungguh dugaan bila kita nak berbloggingkan. Moga lepas ni takda masalah lain pulak yang timbul!

    ReplyDelete
  5. Dah boleh akses ni, cepat-cepat buat catatan... :)

    ReplyDelete
  6. makchaq tinggai di lama sangat kut..sampai dia lupa tuan blog dia

    ReplyDelete
  7. saya baru ketuk pintu mak chaq ni..

    relax mak chaq..pelan-pelan

    ReplyDelete
  8. Merjuk tu makchaq sebab selalu kena tinggal tak dijenguk:)

    ReplyDelete
  9. Knp ek? Klu gitu xyah sign out.. :D

    ReplyDelete
  10. Ye lah makchaq..
    tak payah keluar..
    Saya buat macam tu :)

    ReplyDelete
  11. Awat makchaq camna boleh jadi camtu.hihi

    ReplyDelete