Thursday, January 12, 2017

AWAT JADI LAGU NI

Lepas boleh akses blog sekejap hari tu
nak login balik dah tak boleh pulak
ni baru boleh login balik
minta2 lepas ni jangan la x boleh pulak...




11 comments:

  1. biarkan je terbuka .. usah ditutup2.

    ReplyDelete
  2. harap lepas ni takde masalah lagi mak chaq ...

    ReplyDelete
  3. kena ingat pwd makchaq. salam kenal

    ReplyDelete
  4. Kenapa pulak jadi macam tu ya, Makchaq? Mencabar sungguh dugaan bila kita nak berbloggingkan. Moga lepas ni takda masalah lain pulak yang timbul!

    ReplyDelete
  5. Dah boleh akses ni, cepat-cepat buat catatan... :)

    ReplyDelete
  6. makchaq tinggai di lama sangat kut..sampai dia lupa tuan blog dia

    ReplyDelete
  7. saya baru ketuk pintu mak chaq ni..

    relax mak chaq..pelan-pelan

    ReplyDelete
  8. Merjuk tu makchaq sebab selalu kena tinggal tak dijenguk:)

    ReplyDelete
  9. Knp ek? Klu gitu xyah sign out.. :D

    ReplyDelete
  10. Ye lah makchaq..
    tak payah keluar..
    Saya buat macam tu :)

    ReplyDelete
  11. Awat makchaq camna boleh jadi camtu.hihi

    ReplyDelete