Thursday, June 13, 2013

CERITA PASAI MAKCHAQ

Cikda nak berkenalan ngan makchaq kot..
jadi dia suruh makchaq tulih 11 perkara tentang diri makchaq...

OK boleh la Cikda.. selamat berkenalan dari makchaq....

33 comments:

  1. MASA MEMULA BUAT BLOG
    ORG SEBUT 'TAG'
    MCM SATU CARA NAK KENALK LEBIH DEKAT LA
    JAWAB JE ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo patut rasa berbesaq hati la no...

      Delete
  2. mana 11 perkara tu mak chaq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat nak habaq kat Cikda ja...

      Delete
    2. Kak chaq....cik da suruh tulih kat blog ksk chaq laaa....hehee kami pun nak berkenalan dgn kakchaq ....heheee

      Delete
  3. saya pun kenai makchaq ni, heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti makchaq pulak nak tanya Anim..

      Delete
  4. Abih tu, mana 11 perkaranya, Makchaq?

    ReplyDelete
  5. panjangnya 11 perkara hahahah ...

    ReplyDelete
  6. Saya pun nak tanya jugak, mana dia 11 perkara tuu? :D

    ReplyDelete
  7. Yes makchaq ,mana 11 prkara tu..cakap la..cakapla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala.. cikgu pun nak tau jugak ka....

      Delete
  8. makchaqq.... ingat 11 perkara sebelum 11 perkara..kihkih..

    hahahahhaha.. saja pedajal cikda eh? takpe... (majuk dah ni..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala... majuk ka... ok ok jangan majuk... nanti makchaq tulih...

      Delete
  9. Makchaq ni trickla... mana dia yg 11 tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he.. ok ok nanti makchaq tulih lepas ni..

      Delete
  10. Assalamualaikum Makchaq

    Makchaq tengah memikirkan nak cari 11 pekara ke tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam

      Tadi tak pikiaq pun.. lani baru tengah pikiaq... dah semua orang tanya...

      Delete
  11. saya pun nak kenai makchaq juga la ....lebih detail

    ReplyDelete
  12. bagus jgk kalo ada dikongsi ttg 11 perkara tu.. kami ramai nak tahu jgk..huhuhuhu

    ReplyDelete
  13. Tulih mskchaq...ramai peminat do luar sana tu

    ReplyDelete
  14. Ingat ya makchaq. Dia minta 11, bukan 1x1. Pak Temuk pun teringin nak baca, terutama yang no. 1 dengan no. 11 tu. Salam bahagia.

    ReplyDelete
  15. sy ingat sy sorg je xnampak 11 perkara tu..hahaha...dh mcm pak blalang la makchaq ni :D

    ReplyDelete
  16. salam makchaq....... saya pun nak berkenalan gak... done follow

    ReplyDelete
  17. wah byk tu??? kena wat karangan la makchaq....

    ReplyDelete
  18. Makchaq ni kan...belek2 jugak mana 11 perkara tu...saya tunggu tau makchaq...nak tau jugak 11 perkara tu..

    ReplyDelete
  19. Mak chaq..acik pun nak kenai jugak

    ReplyDelete
  20. aduh.. rasa dah komen sebelum ni.. eeemm.. tapi ini entry terpendek saya pernah baca kat sini.. hehehe..

    ReplyDelete