Wednesday, July 3, 2013

BELUM REZEKI

Pakchaq bagitau
kawan sepejabat dia dapat tukaq ke KL
tapi dia masih kekal kat sana..

Belum ada rezeki nampaknya

Redha....
Allah maha mengetahui..

36 comments:

  1. in syaa allah mak chaq..nanti ada la rezeki untuk berpindah..

    ReplyDelete
  2. Sabaq... Allah masih nak menguji. Insyaallah ada rezeki nanti, Allah s.w.t perancang yang hebat.

    ReplyDelete
  3. insyaAllah akan datang rezki pakchaq pulak menyusul..

    semuanya yg terjadi mesti ada hikmahnya..

    allah adalah sebaik baik perancang...sabaq ya makchaq

    ReplyDelete
  4. Inshaa Allah Mak Chaq...kami sentiasa akan doakan.

    =D

    ReplyDelete
  5. sabaq Pak Chaq..ada hikmahnya tu..insyaAllah rezeki utk Pak Chaq menyusul nanti

    ReplyDelete
  6. Masih mahu melihat kesabaran mak/pak chaq lagi .
    Teruskan doa insya-allah...

    ReplyDelete
  7. Mesti ada hikmah di sebalik ketetapan tu. In syaa Allah, ada tu perkara baik yg menanti di hari muka :)

    ReplyDelete
  8. mesti ada hikmah yg kita tidak ketahui disebalik itu....
    sabar ya makchaq

    ReplyDelete
  9. Maaf kalau bertanya...Makchaq tak try pula ke berpindah ke tempat Pakchaq? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Post kami post tertutup..... post makchaq memang pos Kedah, tapi kena bawak ke HQ..

      Delete
  10. Makchaq..
    Belum rezeki lagi tu
    In syaa Allah.. Dapat juga berpindah nanti....

    ReplyDelete
  11. sabaq makchaq. ada hikmahnya tu. Allah berikan apa yang terbaik dan sesuai untuk kita. jangan sedih2 noo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 dpt tau sedih la jugak...

      Delete
  12. Apa boleh buat. taik kambing bulat-bulat..he..he..

    Sabo aje le... yong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan gaji... apa nak buat kan...

      Delete
  13. Sabaq naaa makchaqqq...masih bukan rezeki pakchaq lagi...

    ReplyDelete
  14. assalam,

    memang belum rezki lah tu ...mana tahu kot2 tahun depan pulak...sabaq ya..

    ReplyDelete
  15. ada hikmahnya makchaq..
    insyaAllah, DIA nak berikan lebih kebaikan untuk keluarga makchaq

    ReplyDelete
  16. Salam makchaq.. DIA dengar doa makchaq. Kena tunggu je..

    ReplyDelete
  17. Sabarlah makchaq...Insha Allah jika sampai masanya nanti dapatlah bertukar.

    ReplyDelete
  18. betul tu
    Allah lebih mengetahui
    kdg2 kita nak sgt tp x dapat
    Allah jua yg tahu itu elok @ tidak utk kita
    so berbaik sangkalah ye
    #peringatan utk diri sendrii juga

    ReplyDelete
  19. Sabar ya makchaq...insyaAllah, pasti ada rezeki nanti...





    ReplyDelete
  20. bukan sekarang akan datang.. apa yang boleh kita buat.. bersabar.. ;)

    psstt: kartun tu ciklan je layan.. ;)

    last psstt: itulah makchaq.. ntah bila nak ke sana.. akan kuusahakan.. rasa2 macam ai kena pergi dengan anak2 je tu.. ;)

    ReplyDelete
  21. Mak Chaq ni baquih oghangnya, sabaq, berdikari, mudah2an tahun depan pak chaq dapaik tukaq. Allah mengasihi orang2 yg sabarkan makchaq, sama2 kita berdoa.

    ReplyDelete
  22. pasti ada rezeki tu satu hari nanti MC .. in shaa Allah

    ReplyDelete